Saturday, June 13, 2009

AMINES VACANCIES

Buat pengetahuan kawan kawan yang berada di Malaysia Amines Department iaitu departmen akulah memerlukan banyak lagi tenaga kerja walaupun kilang nya tak tau lagi bila nak siap tetapi bos aku memang nak memenuhkan semua vacancies sebelum plant siap nanti.Aku pun tak tau lah macam mane orang arab punya planning walaupun sekarang ni tiang pun belum nampak pacak lagi dekat site.Dengar dengar dari bos bos desas desusynya Amines akan memulakan productionnya on early 2012.Itu pun kalau tak delay lah kot.Tapi jangan bimbang lah as per bos aku amines plant tetap akan siap cuma lambat dengan cepat jer.Sape sape yang nak datang tu tak yah risau lah pasal kontraknya ya.Mungkin sepuluh tahun pun korang nak duduk sini tak de masalah.Sanggup dengan tak sanggup jelah.Berkemungkinan jugak geng geng amines yang dah sedia ada tu (akulah tu) akan dihantar ke department lain utuk membantu start up kot InsyaAllah.Sebab plant saudi kayan ni bapak nyer besar, vacancies untuk department lain pun melambak lagi.Dah aku tulis macam ni jangan pulak yang dah berniat tu patah semangat.Aku cuma nak bagi info jer.

Pada sape sape yang dah bagi resume kat aku hari tu, aku mintak maaf banyak banyak pasal bos aku tak dapat pergi Malaysia untuk interview campaign bermula 13 June minggu nilah Dia bagi tau kat aku aku bagi resume last minute.Tapi dia akan tetap akan pergi ke Malaysia untuk interview korang semua, tu pun kalau korang tak patah semangat lagi.InsyaAllah 2 bulan lagi kot.Interview tu special untuk amines sahaja dialah yang cakap macam tu, aku cuma sampaikan aje lah.Pada sape sape yang bagi resume tu be prepare.Ake akan mengupdate kan statusnya nanti pada Focal Pointnya nanti iaitu ex supervisor shift C @ kaki sembang.Kalau aku duduk kat DCS dulu ada aje dia datang sembang.Kalau dia datang sini boleh jugak aku dengar dia sembang.Pasal kete minilah, pasal superbike lah, pasal basikal lah.Kalau dia datang sini tak tau lah aku ape pulak dia nak sembang pasal kat sini tak de semua benda benda tu.Aku pun tak tau kenapa dia nak datang kat sini.Terbako dengan set set department aku dulu kot.Maklumlah ramai yang dah jadi bikers dan nak jadi bikers.Yang aku tau cuma dua orang je.Yang lain tu tak taulah, nak nak yang sorang tu name Mxxi tu.



Pedoman Buat Kawan Kawan Yang Nak Datang Sini

  • Janganlah nak anggap kat sini atau pun nak compare dengan MAlaysiamemang jauh bezalah.Daripada segi servis dekat sini memang jauh ketinggalan.
  • Banyakkan bersabar dengan orang arab ni
  • Banyak lagilah aku pun tak tau nak tulis macam mane.Senang kate no words can describe
  • NAk tau lanjut kenelah datang sendiri

1 comment:

Luhur said...

hmmm....aku mcm terasa je nih...