Monday, July 27, 2009






sebelum keberangkatan aku & kawan kawan ke Madinah




Bismillah...............Disini aku nak cite sikit pasal perjalanan aku tempoh hari ke Madinah.......Keputusan nak ke sana dibuat dalam tempoh 2 hari je.Tiba tiba dah hati terbukak nak pegi ke Madinah naik kete sendiri kan boleh jugak aku test performance kete second hand yang aku baru beli tu.Cabut dari tempat kerja seawal yg boleh lah.Maklumlah dept aku sekarang ni semua operator dok melenggok tgk pc je tak de kerja nak buat.Baik aku cabut awal pergi Madinah kan.Aku bertolak lebih kurang jam 2:30 petang setelah semua dah settle dan ready untuk meredah ribut pasir yang melanda di saudi nih.Kalau kat mesia redah hujan lah maknenye.Perjalanan untuk sampai ke Madinah ni mengambil mase dalam 14 jam lah kalau tak salah aku.Itupun berapa banyak berenti da.........Alhamdulillah lah kete secondhand aku selamat pergi dan balik tanpa sebarang masaalah di sepanjang perjalanan....










Inilah pemandangan ribut pasir kat saudi nih




No comments: