Tuesday, October 13, 2009

FROM KTN MALAYSIA TO JUBAIL KSA


Jom balik umah papa itulah yg keluar dari mulut si sina nih.....lps dah lama ddk kat KLIA nih....sedih pulak aku tgk dia dah letih walaupun perjalanan baru nak bermula.........



Tanggal 29 sept 2009 tamatlah cuti aku di Malaysia nih.Walaupun aku akan start kerja lagi tiga hari lagi lps sampai di Saudi nanti...berat sungguh aku nak pergi negara padang pasir kali nih walaupun aku dah bawak family kali ni.....Biasalah hujan emas negara orang hujan batu negara sendiri......aku pilih hujan emas.....ha nah ambik lah engkau emas tuh..... kalau tak bawak lagi dia orang kali ni mau nyer tak terangkat kaki aku nihh nak tgl dia orang kat Malaysia ni....Dulu2 masa aku cuti & balik semula ke saudi sorang2 terasa jugaklah nak mengalir air hidung nih....ha ha ha biasalah sape lah yg tak sedih kan.....hah nilah schedule connecting flight aku KUANTAN(1020) - KUALA LUMPUR(1700) - RIYADH(2145) - DAMMAM(2230) - JUBAIL(Teksi lah yg ni)Alhamdulillah sampai jugak aku & family di Saudi nihdlm kul 1030 malam tp waktu malaysia nye rase nyer dalam kul 5 pagi kot......perg letih nye tak yah nak cite lah...........Sebelum terlupa aku nak ucapkan bebanyak time kasih pada kedua org tua aku kedua mertua aku kerana menghantar kami di airport hari tu.....yelah kalau tak dia orang sape lagi kan........




No comments: