Wednesday, October 21, 2009

MERONDA DI KHOBAR



SALAM.....Buat kali pertamanye aku meronda ngan family aku di saudi nih....Kalau tak ngan geng bujang jelah....melayan khobar nih.....Tujuan utama kita orang ke khobar adalah untuk pergi IKEA....biasalah family baru sampai macam2 lah benda yang kurang kat rumah baru dia orang nih....tapi selama aku duduk sorang kat sini cukup jer kan....biasalah......kita orang sampai di khobar kul 3ptg rasa nye....perjalanan kira kira sejam lah dari umah aku....sampai aje kat pintu IKEA tu tiba2 macam ttp lah pulak.... hari jumaat rupa2 nye dia bukak kul 4 lah pulak...terpaksalah aku bawa dia orang pergi pusing2 kat bandar khobar nih.Nak pergi shoping compleks lain pun bukak kul 4 jugak.....Tulah yg susah kalau nak berjalan kat sini.Tgk pada gaya pak arab yg berbiznez kat sini mcm nak tak nak jer bukak kedai.Baik aku bawak dia orang melayan kat tepi laut jelah...........




No comments: